Դիմորդի անկյուն

Սպասարկման կազմակերպում

  • Մենեջեր՝ սպասարկման ոլորտի

Սպասարկման ոլորտի մենեջերը նախապատրաստում և կազմակերպում է սպասարկման ոլորտների կազմակերպությունների և (կամ) այլ համապատասխան ստորաբաժանումների աշխատանքը: Մշակում է սպասարկման մեթոդների և ձևերի կատարելագործմանը ուղղված ռազմավարություն, կատարում պատվերների ամրագրում, կազմակերպել հաճախորդների հատուկ ծառայություններից օգտվելը, իր իրավասության շրջանակներում լուծում հաճախորդի մոտ առաջացող խնդիրները: Մշակում է ստորաբաժանման աշխատանքի մարտավարությունը (աշխատանքային պլան), կապեր հաստատում համապատասխան ծառայություններ մատուցող, մատակարարող, սպասարկող և պատվիրատու կազմակերպությունների հետ, վարում բանակցություններ:

Տեղեկատվության ճշգրտության համար Dasaran.am կայքը պատասխանատվություն չի կրում: